maandag 11 december 2017

Let it snow







Je gelooft het niet maar vrijdag zette ik een nieuwe tekst op mijn lightbox.... Let it snow!
En waarachtig, nog dezelfde dag begon het te sneeuwen haha. Toen nog natte sneeuw weliswaar, maar sneeuw ;)
Bij ons ligt er inmiddels een aardig pak, ik hou ervan (zolang ik lekker binnen kan zitten of alleen een wandelingetje kan maken wanneer ik zin heb hihi).
Maar door de grote vallende sneeuwvlokken, de kerstboom en alle kerstversieringen in huis had ik ontzettend veel zin om een leuke sneeuwpop te haken. In ene bedacht ik mij dat ik 2 jaar geleden een superleuk haakpatroon van een sneeuwpop had gewonnen bij een giveaway van Super Cute Design en het was er tot op heden nog steeds niet van gekomen om 'em te haken. Dus ik ging gelijk tussen mijn bestanden zoeken en ja, daar was ie! Het gewonnen haakpatroon van dit geweldig sneeuwmannetje! Ik haakte hem met Creative Cotton Aran van Rico Design, haaknaald 3 mm.
Super Cute Design is te vinden op Instagram en op Etsy.


You don't believe this but last Friday I put a new text on my lightbox.... Let it snow!
And yeah, the same day it started snowing in Holland! The snow didn't stay at that moment, but hey it was snow right ;)
Now there's many snow and I love it (especially when I can stay at home or only go for a walk just for fun lol).
By the falling snowflakes, the Christmas tree and all Christmas decorations at home, I wanted to crochet a lovely snowman. I rembered I won a very cute Snowman crochet pattern at a giveaway hosted by Super Cute Design for 2 years ago yet. I crocheted the Snowman with Creativ Cotton Aran by Rico Design, crochet hook 3 mm.
You can find Super Cute Design on Instagram and Etsy.


XOXO
Wendy

13 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk, en dan dat leuke mini sleetje!!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is ie he. Er zat eigenlijk iets op maar dat heb ik er afgesloopt hihi

      Verwijderen
  2. Deze sneeuwpop vind ik nu echt leuk! Een compleet plaatje zo met sneeuw en slee. Fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je sneeuwpop al lekker gesleed heeft intussen.
    Zo kan het weer ook inspiratie geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wie wat bewaart heeft wat. Leuke sneeuwpop en het sleetje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar. Zelf vind ik het alleen leuker voor de organisator van een giveaway om het wat sneller te maken ;) Soms komt het er dan alleen niet van. Maar ik wacht nu iig niet met goede voornemens mbt patronen tot het nieuwe jaar ;)

      Verwijderen
  5. Jij hebt dus telepathische krachten😊
    Wat een schatje weer, deze sneeuwpop, kijk hem gaan op zijn slee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja daar gaat ie hoor! Vandaag nog ff, morgen is de sneeuwpret weer over ben ik bang ;)
      Haha telepathische krachten ja wie weet, het overkomt me best vaak in ieder geval met van alles en nog wat ;)

      Verwijderen
  6. Wil je die tekst wel eens heel snel van je lightbox doen?? ;-) Haha!
    Superleuke sneeuwpop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoehahaha! Geen sneeuwfan Sigrid?! ;)
      Ik zal eens bedenken wat voor leuks tekst ik er nu op ga zetten dan... misschien iets over het winnen van de loterij... Lol

      Verwijderen
  7. Zet die tekst met kerst maar terug zodat we kunnen genieten van een witte kerstperiode. Leuke sneeuwpop trouwens!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen