donderdag 10 november 2016

Zoomigurumi 6 komt eraan! Zoomigurumi 6 is on it's way!


Jaaaa! Echt waar! Is het niet geweldig?! Zoomigurumi 6 is in aantocht! 6 delen vol amigurumi's alweer van deze leuke Zoomigurumi serie. Het is voor jullie vast geen verrassing meer inmiddels, maar ik ben al jaren fan van de Zoomigurumi boeken. De patronen zijn altijd goed en duidelijk beschreven. En prachtig en uitgebreid geïllustreerd. Er staan altijd haakpatronen van verschillende schattige amigurumi in voor verschillende niveaus, van nog beginner tot gevorderd, wat de boeken voor iedereen een aanwinst maakt in mijn ogen.
Yeah! Isn't it great?! Zoomigurumi 6 is on it's way! 6 parts already of this adorable Zoomigurumi books. I think you're not surprised if I tell you I'm a big fan of the Zoomigurumi books for years. The patterns are always clearly written and illustrated beautifully. In every part there are patterns for every crochet level, beginner to advanced, so it's a acquisition for everyone if you ask me.


Als groot Zoomigurumifan voelde ik mij dan ook zeer vereerd dat ik voor dit nieuwe Zoomigurumiboek van Amigurumipatterns,net mocht proefhaken. Ik mocht deze twee schattige teckeltjes proefhaken, het patroon is van Little Aqua Girl. Het zijn Franse teckeltjes en ze heten Manu en Brigitte.
As a big Zoomigurumifan I feel very honored I was allowed to test crochet pattern for this new Zoomigurumibook by amigurumipatterns.net 
I was honored to test those two adorable teckels, crochet pattern by Little Aqua Girl. The little teckels are French teckels, and they're names are Manu and Brigitte.


En niet alleen ik ben verliefd op de teckeltjes.... de teckeltjes zijn ook verliefd op elkaar!❤️
And not only I'm in love with those lovely teckels.... the little teckels are so much in love with each other too ❤️

XXX
Wendy

15 opmerkingen:

  1. Wat een schattig koppel. Ik ben ook helemaal in de haak-mood...:-), zie vandaag mijn FB-pagina.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gaby! Ik heb je gelijk opgezocht op Facebook, leuke potjes heb je gemaakt! Daar heb ik ook steeds plannen voor maar mijn lijst met dingen die ik wil doen is zo lang dat het er steeds niet van komt ;) haha ik ben op zoek naar tijd :D
      Liefs, Wendy

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk, Wendy!
    Overigens nog een blogtechnische tip over je hoofdingsfoto: als je daar een foto inzet, kun je iets aanklikken van "aanpassen aan paginaformaat". Ik weet het zo uit m'n hoofd niet precies, maar als je het ziet, snap je het vast. Als je dat doet, komt de foto op zo'n formaat dat het helemaal in beeld komt. Je kunt nu wel een nieuwe maken, met deze schattige hondjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk en lief stel. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een schattig stelletje, die teckels.
    Ze zien er prachtig uit, fijn dat je mocht proefhaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat lief en leuk dat je mocht proefhaken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotjes :) Ik zag meteen de Franse touch ;) Leuk dat je mag proefhaken! Ik heb hetzelfde probleem, super veel ideëen en niet genoeg tijd :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn zeker leuk. Ik snap ook wel dat ze verliefd op elkaar werden. Zulke knapperds.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ze zijn heel leuk en schattig!
    Ik ben niet zo'n amigurumi-haakster, maar ik vind het wel heel mooi!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze echt zo schattig en mooi gemaakt wendy!
    groetjes en alvast fijn weekend,
    esther (essiebirdies)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaw, wat zijn ze schattig! Echt mooi!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt snoesjes zijn het!!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dachshund die Brigitte heet. Mega!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ich liebe Teckel! Und deine beiden sind allerliebst!!!
    Liebe Grüße,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen