dinsdag 4 oktober 2016

Nieuwe markttassen, new marketbags




Via Instagram zag ik een oproep van The Granville Stitchery (klik hier) voor het proefhaken van haar nieuwe ontwerp van een markttas. Het haakpatroon omvat een kleiner model en een grotere tas. Ik haakte beide formaten. De markttassen zullen beiden veel gebruikt gaan worden bij mij! Een aanrader om te haken, heel leuk en duidelijk omschreven haakpatroon van een markttas.

Wil je mij volgen via instagram kijk dan HIER (klik).

The Granville Stitchery asked on Instagram (click here) for patterntesters for her new crochet pattern of two sizes markettotes. I tested both, the crochet pattern for the smaller market bag and the crochetpattern big market bag. The pattern includes both sizes! I'm gonna use the markettotes a lot! Very clear written crochet pattern! 

Would you like to follow me on instagram click HERE



XXX
Wendy 

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk geworden, Wendy! Ik zag het volgens mij al langs komen op Instagram :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dat felle roze in deze tijd van het jaar!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haakte eerder ook al nettasjes maar deze zijn toch wel beter... minder gaten in de bodem en dus wat handiger lijkt me. Vooral die grote is een goed formaat... als ik ooit nog eens heel veel tijd heb...;-) In ieder geval toch wel even op mijn Pinterest gezwierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn handig zeg.
    Mooie kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zien er goed uit, die tassen! Handig en vrolijk!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat een leuke markttassen ...en de kleurtjes okk
    leuk dat je ook opinstagram zit ..ik zit zelf ook
    op instagram ...heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn leuk! Ik zie je al gaan over de markt met je mooie tassen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie tassen! Lijken me heel handig voor van alles!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat handig! Ik doe de laatste tijd een linnen tasje in mijn tas. Maar zo'n gehaakt exemplaar staat veel gezelliger.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen