woensdag 22 juni 2016

Week 4 en week 5 van de Scheepjescal 2016

Degenen die mij ook op Instagram (klik hier!) volgen hebben deze foto's waarschijnlijk al een aantal weken geleden voorbij zien komen. Alleen de tijd ontbrak steeds om er over te bloggen. Dus bij deze, 2 weken in 1 keer, namelijk week 4 én week 5 van de Scheepjescal 2016 Last dance on the Beach.

Who follows me on Instagram (click here) have seen these pictures probably a few weeks ago.  Too little time to wrote blogpost then. So now 2 weeks at the same time to blog about, week 4 and week 5 of Scheepjescal 2016 Last dance on the Beach.


Week 4 is het golfjespatroon, ontworpen door Atty. Ik vond het een heel leuk patroon om te haken en deze ging ook in één keer goed, heerlijk. Ook de rand met vasten eromheen waren bij deze blokken goed en makkelijk te verdelen. 
Ik haakte week 4 met een 4 mm haaknaald.

Week 4 is the wavy pattern, designed by Atty. I loved this pattern to crochet. Also the round with single crochet was easy to crochet. I used 4 mm crochethook. 


Bij het ontwerp van week 5 zijn zeemeeuwenoootjes in het zand te zien. Een erg leuk ontwerp van Nerissa van het blog missneriss. Ook dit patroon is een heerlijk patroon om te haken en als je het ritme van de pootjes inhaken eenmaal te pakken hebt (en dat is echt wel snel, geloof me ;) ) dan haken de blokken heerlijk weg. Ook het patroon van week 5 haakte ik met naald nr 4 mm.

The design of week 5 are seagull feet in the sand. A very cute design by Nerisa of the blog missneriss, very easy to understand. I used crochethook 4mm.

See you soon ;)
Xoxo
Wendy


2 opmerkingen:

  1. Leuke patronen, ik vind vooral de meeuwenpootjes een vondst! En zo mooi, in één kleur!
    Veel haakplezier nog met deze deken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor die blokjes. zo leer je toch weer heel wat steken lijkt mij zo..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen