dinsdag 21 juni 2016

Charity blanket



1x per maand neem ik deel aan een heel gezellig haakcafé met zeer creatieve mensen. Daar ontmoette ik ook Ingrid van het blog leukgemaakt en maakte ik kennis met haar charity blanket. Wat een prachtig initiatief! Uiteraard draag ik daar ook graag mijn blokje aan bij ;) en neem ik vanavond deze 3 granny's voor haar mee om in een charity blanket te kunnen verwerken. Er zullen nog zeker meer granny's van mijn hand voor haar volgen. Ideaal ook om je restjes acryl op te haken!
Kom je uit (de buurt van) Zutphen/Warnsveld en wil je ook mee haken voor het goede doel?  Lever ze gerust bij mij in dan neem ik ze met alle liefde voor je mee als ik naar het haakcafé ga!

Once a month I'm going to a great crochetcafé with very creative persons. That's where I met Ingrid by the blog leukgemaakt and heard about her charity blanket project. Such a great project! Of course I'd love to donate granny's too so I'll made those 3 granny's to give her those tonight for one of her charity blankets. 



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi initiatief en wat een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even op de site gekeken. Wat een mooi initiatief. Het geeft zoveel voldoening om iets voor het goede doel te doen. Ik ben ook vaak bezig met de verkoop van spulletjes en de opbrengst gaat dan ook vaak naar Moldavië.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig initiatief.
    Goed gedaan!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen