dinsdag 17 februari 2015

Mochila-tas

Mochila Tuesday :)

Hier is ie dan, mijn allereerste Mochila-tas met mijn allereerste Kumihimo koord....



En hoe vinden jullie 'em geworden voor een eerste?

Alleen nog een band er aan en ik had mezelf beloofd dat ik niet aan iets anders mag beginnen voordat de band klaar is.... 

Maar ja! Ik wil de band weven. En op een heupweefgetouw dat is met mijn rug dus ècht geen optie is gebleken. Dat wordt dus een inkle loom bestellen... Ik dacht vandaag bestellen, morgen (nou oke misschien dan het weekend ;D ) in huis.... Maar helaas, zo makkelijk is dat niet. 
Nederland is niet echt een groot land op gebied van bandweven en leveranciers. Blijkbaar :(
Zelfmaken is voor mij ook geen optie, niet dat ik het niet zou kunnen, dat denk ik vast wel, maar ik heb er het gereedschap niet voor. Dus toch nog wachten met de band dan maar. Jammer!

Maarrrrr dat vind ik dan wel reden om een nieuw projectje te mogen starten, dat dan weer wel ;) :D

Xoxo
Wendy

7 opmerkingen:

  1. Prachtige Mochila tas. Het koord staat er prachtig bij.
    Jij wilt de band weven, wat lastig voor je is. Veel anderen haken een mooie band. Is dat geen optie voor je? Dan kun je het wel zelf maken en hoe je niet te wachten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret :)
      Ja haken is inderdaad ook wel een optie maar ik zou het liefste een geweven band eraan hebben. Ik wacht nog even af of het lukt om op redelijke termijn aan een inkle loom te komen en anders wordt het idd een gehaakte band :) Ook mooi natuurlijk.

      Verwijderen
  2. Mooie tas! En ze zijn zo fijn om te dragen.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Marion! Die van jou zijn ook echt prachtig, ik kijk er met veel plezier steeds naar op jouw blog.
    Ik vind het haken ervan ook wel erg verslavend moet ik zeggen, er zullen er vast nog wel wat gaan volgen denk ik ;)
    Fijne dag en groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ben vorige week aan een worskshop/cursus mochilla haken begonnen :-)
    Je buidel ziet er mooi uit!
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk Tertia, ik ben heel benieuwd! Er zijn zoveel mooie dingen mee te maken, ik ben fan van deze techniek inmiddels in ieder geval ;)
      Groetjes,
      Wendy

      Verwijderen
  5. Waauw, deze tas is echt heel mooi!!!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen